1. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie.
2. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.udanezakupy.com.pl i www.wapujemy.pl przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz mailowo na adres sklep@udanezakupy.com.pl
3. Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie towary, jakie Klient ma zamiar kupić, to aby złożyć zamówienie należy „kliknąć” przycisk "KASA". Intuicyjny mechanizm sklepu przeprowadzi Klienta przez wszystkie fazy, począwszy od wyboru ilości towaru, formy dostawy oraz sposobu płatności.
4. Zamówienie potwierdzane jest pocztą elektroniczną (lub telefonicznie). Dowodem zawarcia umowy/transakcji jest mail z potwierdzeniem i tym samym numerem zamówienia. W chwili jego otrzymania zostaje pomiędzy stronami zawarta umowa kupna sprzedaży na zasadach określonych w regulaminie oraz na podstawie kodeksu cywilnego. W przypadku podania błędnego maila lub numeru telefonu przez co następuje brak możliwości dostarczenia klientowi informacji na temat aktualizacji zamówienia, umowa staje się zawieszona do czasu wyjaśnienia lub całkowicie anulowana.
5. Zamówienia z opcją płatności „za pobraniem” są realizowane według kolejności zgłoszeń.
6. W przypadku wyboru opcji wpłaty „z góry” (na konto lub za pośrednictwem Przelewów24) na płatność oczekujemy najdłużej do 7 dni (po tym terminie zamówienie zostaje anulowane) i natychmiast po wpłynięciu należnej kwoty rozpoczynamy realizacje zamówienia.
Dane do przelewu:
Udane Zakupy Częstochowa - Joanna Milejska 42-202 Częstochowa ul. Mirowska 158a
mBank BRE Bank SA - WBE Łódź Al. Mickiewicza 10; 90-050 Łódź - nr 38 11402004-0000360234211996.
Dla osób zamawiających z zagranicy także numer Swift BREXPLPWMUL oraz numer IBAN - PL38114020040000360234211996
7. Łączny czas realizacji zamówienia trwa od 48h i nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych – jest to jednak uzależnione od czasu złożenia zamówienia, dostępności zamówionego towaru, wyboru formy płatności oraz dostarczyciela. Istnieją jednak pozycje, których dostępność w danym momencie jest bardzo ograniczona i wtedy indywidualnie ustalamy czas dostawy z Klientem.
8. Statusy zamówień są udostępnione Klientom po zalogowaniu w systemie sklepu www.udanezakupy.com.pl i co kilka godzin aktualizowane, co daje możliwość pełnej kontroli nad czasem dostawy.
9. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta najpóźniej 48h od spodziewanego terminu dostawy należy jak najszybciej się z nami skontaktować w celu ustalenia dalszego postępowania.